Jak pokazują badania TNS Polska wśród klientów restauracji Sphinx, 83% osób posiadających dzieci deklaruje, że jest zadowolonych z oferty dań dla najmłodszych dostępnych w naszej sieci. Z myślą o satysfakcji maluchów i ich opiekunów Sphinx ma w ofercie specjalne Kids Menu, które tuż przed zbliżającym się Dniem Dziecka pojawi się w nowej odsłonie. Nowe menu będzie dostępne we wszystkich restauracjach od 30 maja br.

W najnowszej odsłonie Kids Menu z bohaterem o imieniu Lampuś, które zostało wybrane w konkursie dla dzieci, obok dobrze znanych i lubianych dań pojawią się nowe propozycje kulinarne dla dzieci, w tym „Łosoś smakosza”, czyli delikatny, grillowany łosoś podawany z surówką lub warzywami do wyboru oraz talarkami ziemniaczanymi lub ryżem. Oferowany będzie również deser „Słodka pychotka” zawierający dwie gałki lodów z bitą śmietaną, kruche rurki – tym razem z czekoladowymi drażami i polewą wiśniową lub czekoladową. W menu dla najmłodszych wprowadzony zostanie także nowy smak lodów – sorbet malinowy. Ponadto do zamówionego dania głównego z oferty Kids Menu dzieci otrzymają zabawkę.

W restauracjach Sphinx poza czytelnym, opracowanym w formie książeczki Kids Menu, dysponujemy także wieloma udogodnieniami dla dzieci. Lokale zaopatrzone są w wygodne drewniane krzesełka dla najmłodszych, jak również specjalną porcelanową zastawę – trójdzielne talerzyki i kolorowe miseczki. Ponadto w ramach programu Sphinx Kids Club dostępne są m.in. atrakcyjne propozycje organizacji przyjęć urodzinowych, zniżki, a także okresowe promocje i konkursy dla dzieci. Wiele restauracji naszej sieci oferuje również dla najmłodszych kąciki zabaw. Jak pokazują badania TNS Polska, aż 86% klientów restauracji Sphinx, którzy zauważyli zmiany w udogodnieniach dla rodzin z dziećmi, jakie wprowadziliśmy w naszej sieci, jest z nich bardzo zadowolonych.

Co więcej badania przeprowadzone przez TNS Polska na rzecz Sfinks Polska wskazują, że wybierając miejsce na posiłek poza domem 37% polskich rodziców bierze pod uwagę to, czy lokal posiada atrakcyjną ofertę dla najmłodszych. Ponadto co trzeci rodzic w Polsce (33%) kieruje się również tym, czy dziecko będzie się dobrze czuło w restauracji. W większym stopniu dotyczy to matek – 36%, podczas gdy wśród ojców odsetek ten wynosi 29%. Jednocześnie badania pokazują, że w gronie klientów restauracji Sphinx 64% osób posiadających dzieci jest zdania, że maluch może się czuć dobrze w lokalach naszej sieci. Jest to najwyższy wynik wobec innych porównywanych marek gastronomicznych wśród gości restauracji Sphinx.